auw auw capoeira - Reisverslag uit Granada, Spanje van Olga - WaarBenJij.nu auw auw capoeira - Reisverslag uit Granada, Spanje van Olga - WaarBenJij.nu

auw auw capoeira

Door: Olga

Blijf op de hoogte en volg Olga

28 Oktober 2005 | Spanje, Granada

Gister mijn eerste capoeirales gehad. En dat merkte ik helaas diezelfde dag al. Vandaag nadat ik er ongeveer 10 minuter over heb gedaan om uit mijn bed te komen ben ik naar het internetcafeetje gestrompeld om even alles uo te daten.

Mijn zus en haar vriendinnetjes zijn gister naar Barcelona vertrokken. Beetje rar, want aan de ene kant vond ik die bezoekjes superleuk en mis ik het nu wel, aan de andere kant is een beetje rust ook wel welkom. Kan ik eindelijk even wat aan school dingen doen, ja dat moet ook gebeuren.

Komende week is er een puente en nu het ik lekker tot en met dinsdag vrij, reizen naar almeira of gewoon lekker luieren.

beso

• 30 Oktober 2005 - 09:00

Else:

heeej olga!!!!!

nog altijd lekker daar in spanje?? ik heb nog es gekeken, maar ik kan het nog steeds niet betalen om je met een bezoekje te vereren. daarom ga ik maar met marianne er een weekendje tussenuit naar antwerpen. en daar heb ik natuurlijk ook veel zin in. het was marianne haar idee, want ze wilde even een weekendje weg. het is namelijk uit met dennis, en ze wil gewoon even afleiding enzo. En ik wil na al dat gekloot met OZP ook wel es afleiding. ik kan het gewoon niet namelijk, ik heb alleen nog maar onvoldoendes gehaald en ik ga strax beginnen met opdracht 4, over de websites. ik heb er alle vertrouwen in.... not. Hoe gaat OZP bij jou??

groetjes, vanuit Groningen waar het nu lekker 22 graden is overdag (lekker herfstweertje dus). de bomen staan alweer in de bloesem terwijl alle hun herfstbladeren nog niet eens gevallen zijn.

else

ps; nog een beetje leuke jongens daar in spanje? allemaal antonio banderas mannetjes?? ik heb woensdag een date met een echte grunninger.....