Almeria - Reisverslag uit Granada, Spanje van Olga - WaarBenJij.nu Almeria - Reisverslag uit Granada, Spanje van Olga - WaarBenJij.nu

Almeria

Door: Olga

Blijf op de hoogte en volg Olga

01 November 2005 | Spanje, Granada

Afgelopen weekend met Erica naar Almeria geweest. Ter ere van de puente, ja spanjaarden grijpen alles aan om vrij te zijn. Dinsdag is een feestdag, dus dan is maandag gewoon vrij (logisch he). En wanneer dinsdag en donderdag vrij zijn krijg je een acuaducto (ja een aquaduct, kortom de eerst week van december ben ik vrij)

Maar waar was ik... o ja Almeria. Op zich is de stad niet echt heel mooi, ze hebben een katedraal en een alcazaba, maar die heb ik onderhand in heel andalusie al gezien dus echt verassen doet het me niet meer. Maar daarvoor gingen we ook niet.

Dag twee naar Cabo de Gata geweest, nationaal park met mooie zand stranden en hele steile rotsen om te beklimmen (wat niet precies in the rough guide stond) maar LOL, met rok opgehesen tot over onderbroek, was blij dat er niemand achter me liep. En gelukkig konden we met aardige madridmensjes meerijden zodat we ook ´s avonds weer in almeria aankwamen.

Dag drie heerlijk naar een western park gegaan waar the good, the bad, and the ugly is opgenomen. Kijk wat ik allemaal aan cultuur opsnuif. Ook een super mooie dierentuin erbij en eigenlijk net iets te vroeg weer terug gemoeten. ´s avonds nog een halloween pubquiz gedaan en toen was het avondje weer rond.

Heb vandaag lopen zwoegen op OZP maar heb eindelijk 1 opdracht a, en ja ik weet dat ze in nederland al bij de vierde zijn maar het is hier gewoon mañana, mañana of nog later.

kus

  • 01 November 2005 - 20:36

    Jeanine:

    Inderdaad: mañana, mañana. Geniet ervan en doe lekker rustig aan ;) Hoera voor de puentes!!

  • 04 November 2005 - 14:42

    Mama:

    Kind ik maak me langzamerhand een beetje zorgen dat je overwerkt raakt!!!!! Weet je zeker dat je het allemaal aankunt of moet ik nog een keertje terugkomen om je bij alle zware taken te helpen?

  • 05 November 2005 - 20:47

    Marjolein:

    He Olga!

    Zo te horen vermaak jij je ook wel goed in Spanje! yo también! Me gusta Espana!! Enne ik weet nog niet precies wat ik doe met oud en nieuw, ik ga in ieder geval niet naar huis en ben dus in Barcelona (of in de buurt hiervan) te vinden..
    Leuk die puente, maar bij ons op de uni deden ze er niet aan.. Raar volk die Spanjaarden ; )
    Ik spreek je weer!

    Saludos,

    Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 November 2007

Op weg naar huis...

08 November 2007

Semuc Champey -- heaven

20 Oktober 2007

Zigzagging through....

23 September 2007

Wissewasjes

11 September 2007

On the road again
Olga
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 24393

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: