euh niet zo veel - Reisverslag uit Granada, Spanje van Olga - WaarBenJij.nu euh niet zo veel - Reisverslag uit Granada, Spanje van Olga - WaarBenJij.nu

euh niet zo veel

Door: Olga

Blijf op de hoogte en volg Olga

12 November 2005 | Spanje, Granada

hoi hoi,

Ja wat zal ik zeggen, niet heel veel bijzonders gebeurt de afgelopen tijd, en dus ook niet echt wat te melden. Capoeira gaat nog steeds goed, en gelukkig zonder niet al te veel spierpijn. Vakjes op de uni zijn ook nog steeds te doen, het uitgaansleven is nog steeds leuk en de winter is hier ook helaas al begonnen, ben erug blij met mijn winterjas en heb hem ook best nodig.

Helaas kan het hier ook niet altijd warm zijn en vooral ´s ochtend en ´s avonds is het hel in een flat die niet een fatsoenlijke verwarming heeft(lees vijf uur op een dag)...en enkel glas. Ja ik ga het deze winter wel een beetje koud krijgen, maar goed dat ik dan met de kerst lekker naar Nederland kom om van de goed verwarmde huizen te genieten, natuurlijk ook alle gezelligheid van de familie en feestje met oud en nieuw.

Nou skatjes ik ben er weer vandoor tot later maar weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Granada

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 November 2007

Op weg naar huis...

08 November 2007

Semuc Champey -- heaven

20 Oktober 2007

Zigzagging through....

23 September 2007

Wissewasjes

11 September 2007

On the road again
Olga
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 24468

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: