Ladieladiela...Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van Olga - WaarBenJij.nu Ladieladiela...Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van Olga - WaarBenJij.nu

Ladieladiela...Peru

Door: Olga

Blijf op de hoogte en volg Olga

22 Mei 2007 | Peru, Lima

Hallo allemaal,

Ik ben geland, ja echt waar. Na enige hectiek van de laatste dag, te veel kleine dingetjes doen in te weinig tijd stonden mijn papa, mama en ik om half vier vanacht als naast ons nest. Om vervolgens om half zes op Schiphol aan te komen (en daar te bedenken dat voor het eerste gedeelte van mijn vlucht, nl binnen Europa ook maar 90 minuten inchecktijd verplicht was ;)) Maar al goed, de computersystemen deden het niet en al met al duurde het een tijd voor mijn bagage was ingechecked en ik door de douane kon. We hadden iets vertraging en dus moesten we op Madrid toch wel tempo maken om in te checken en de transfer (helemaal in een ander gebouw, met shuttle bereikbaar) te halen. 12 uur later stond ik met eigen voeten op Peruaanse bodem, nog een beetje de Andes gezien, maar t was mistig dus verder niet veel van Peru te zien.

Schiphol kan nog wat leren van de Peruaanse luchthaven. Om zes uur, twintig minuten nadat we waren geland zaten Claire (Iers meisje) en ik en onze bagage (gelukkig kwam dat allemaal goed aan en zo snel heb ik het nog nooit gezien) in een taxi op weg naar het hostel in Miraflores, luxe zakenwijk van Lima. Het hostel is echt top, ontzettende luxe want we hebben zelfs een blender, dvd-speler enz. Kortom de komende daagjes ga ik lekker van hieruit Lima bekijken om daarna weer ergens anders heen te gaan, eh ja, dat moet ik dus nog even uitzoeken. Nu lekker slapen, want na 28 uur op te zijn en vanacht ook maar 3 uur geslapen kan ik het wel gebruiken.

Liefs Olga

PS. bedankt voor alle sms-jes en goed reis-emailtjes. Ben vanaf nu slechts per mail bereikbaar, kuzz.

  • 23 Mei 2007 - 09:25

    Annemaart:

    Daar zit ik dan, achter mijn PCtje op mijn werk op een saaie woensdag met Nederlands weer. Zit jij lekker in Peru. Bah. (jaloers, jaloers, jaloers).

    Desondanks mijn jaloezie, toch veel plezier in Lima en ik reken op fijne foto's :D.

  • 23 Mei 2007 - 11:17

    Karin En Marieke :

    Hai Olga,
    goed om te lezen dat je goed geland bent!!! Wat een relaxe boel daar zeg.. (back packen is toch afzien in tentjes?)
    Kus Karin

    Hallo, Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Het klinkt allemaal super. Geniet er lekker van, nu is het nog warm in je slaapzak, wordt straks vast wel anders.
    We gaan je volgen.

    Groetjes Marieke



  • 23 Mei 2007 - 18:14

    Evelien:

    hey olga!
    Leuk te horen dat alles zo lekker soepel is gegaan nadat je bent geland! Foto´s zien er al veelbelovend uit. Geniet van je tijd daar!
    greetz, evelien

  • 25 Mei 2007 - 17:49

    Bauk:

    Hej Olga!!

    Wat ben ik blij dat internet bestaat!! Kan ik in elk geval zien dat alles goed met je gaat! In elk geval relaxed dat je in een mooi hostel zit. Eerst maar lekker even uitrusten! Geniet er van meid. O ja, je siggies staan nog steeds bij mij in de keuken! Zal goed op ze passen ;-) tot november!!

    Beso,

    Bauk

  • 26 Mei 2007 - 10:11

    Floris:

    Wauw, wat een mooie foto's Olga! Je bent toch niet stiekem een undercover Lonely Planet reporter he. Zat me af te vragen waar die foto waar jullie onder de boog staan (donker rood) is genomen. Er staat als bijschrift: 'cala in rose. Nu heb ik even een wikipedia poging gedaan. En jawel er bestaat een heilige Rose of Lima ik kan me voorstellen dat er ook een kerk voor haar gebouwd is. Een klein dingetje echter, die bogen waar jullie onderstaan zien nou niet echt uit als een katholieke kerk ( eerder een moskee..?!).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 November 2007

Op weg naar huis...

08 November 2007

Semuc Champey -- heaven

20 Oktober 2007

Zigzagging through....

23 September 2007

Wissewasjes

11 September 2007

On the road again
Olga
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 24456

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: