Paracas, Huacachina en Nasca - Reisverslag uit Lima, Peru van Olga - WaarBenJij.nu Paracas, Huacachina en Nasca - Reisverslag uit Lima, Peru van Olga - WaarBenJij.nu

Paracas, Huacachina en Nasca

Door: Olga

Blijf op de hoogte en volg Olga

05 Juni 2007 | Peru, Lima

Hola a todos!

Nou Olga is leer top in vorm en heerlijk aant reizen. Ben ´s ochtends samen met Sam naar las islas Ballestas geweest (Galápagos voor de ´armen´), supermooi, heel veel vogels gezien, wat pinguins, zeeleeuwen en gelukkig geen stront op mn hoofd gekregen ;) .

Iets later in de middag heb ik de bus naar Ica genomen om meteen op aanraden van Sam een taxi naar Huacachina genomen, een soort toeristendorpje in de duinen midden in de woestijn. Toen ik daar aankwam hing er al een superrelaxed sfeertje, beetje hippie-achtige community. ´s Avonds een bbq en leuk gebabbeld met Holly, Catarina, Anthony en Jean-Marc. Na wat borrels op lekker geslapen in een enorme dorm zonder gordijnen.

De volgende dag op een buggy gesprongen en de woestijn in gereden. De buggy is geweldig, gaat superhard over redelijk steile heuvels, a roalercoaster ride. Nu en dan geprobeerd de sandboarden, geweldig gewoon, tot mijn verbazing ben ik er ook nog redelijk goed in ;) De laatste hoge berg (40 m) nemen we op onze buik, woei en nu heb ik overal zand :D De middag heerlijk gezond en beetje vergeten in te smeren dus mijn eerste bruine kleurtje is meer rood. Maar dat kleurt wel weer bij. ´s avonds een eind naar boven geklomen om de zonsondergang te zien, echt een half uur ploeteren om boven nog 3 uur te moeten wachten, maar het was het zeker waard.

De volgende ochtend samen met Jean-Marc en Amy op de bus gesprongen om naar Nasca te gaan, we nemen weer een local bus die wederom nix kost (3 uur rijden voor 2,50). In Nasca nemen we een kleine Cesna om over de lijnen de vliegen, beetje duur maar wel gaaf om in zo´n klein vliegtuigje te zitten en ook nog wat te zien, ben wel blij met reispillentjes want de Cesna maakt hele mooie bochten (burp, gelukkig niet te veel ontbeten). Nu zitten we hier te wachten tot onze nachtbus naar Arequipa gaat in een internetcafeetje waar niet alle letters even goed werken en ik met regelmaat van het net afgegooid wordt. De fotootjes en filmpjes komen de volgende keer weer, want dat gaat hier echt te langzaam, zelfs met facebook. (Je kunt je op www.facebook.com aanmelden en mijn vriend(innet)je worden, is een soort hyves, zo kan je mijn foto´s en filmpje heel snel zien)

Hasta lluego!

Olga

  • 05 Juni 2007 - 15:39

    Leonie Black Pearl:

    hy olga, ik noteer al je avonturen! kan echt niet wachten tot ik zelf ga... veel plezier verder!

  • 05 Juni 2007 - 19:24

    Nicolas :

    OLGA LAAT IK JOU IETS VERTELLEN IK BEN GEWOON JALOERS OP JE ALS IK DE FOTO'S EN JOU BOVENSTAANDE BERICHTEN LEES

  • 06 Juni 2007 - 19:12

    Karin:

    Tja, wat zal ik zeggen.. (je bent gek dat je daar zit dus he) Ik geef je even de redenen waarom:
    ALLES IS NOG STEEDS HET ZELFDE....
    brr, ben wel op gesprek geweest, maar heb een beetje raar gevoel, weet het niet zeker.. Martine net op de trein gezet (Naar Polen) Hoop wel dat je snel weer wat foto's plaats (vond de kapper foto erg cool..) tot laters!
    grz. Karin

  • 07 Juni 2007 - 17:24

    Marieke:

    Nou volgens mij heb jij het erg goed naar je zin.
    Hier gaat ook alles goed, werk sux maar daar komen we ook wel weer over heen.
    Ben benieuwd naar je nieuwe kapsel, moet je eigenlijk wel bij houden nu.
    Have fun.

    Groetjes.

  • 08 Juni 2007 - 15:26

    Je Moeder:

    Olga, ik heb je foto's weer gevonden. Moet ik die kopiëren voor de voorzichtigheid of hoe wil je het hebben? Ik denk dat ik dan wel kwaliteitsverlies heb of valt dat mee. je gaat ze toch niet allemaal afdrukken.
    Liefs

  • 22 Juni 2007 - 09:29

    Martine:

    Hey Olga!

    Wat leuk om te kunnen volgen wat je allemaal mee maakt! Machu Pichu! Ik ben jaloers!!!
    Heel veel plezier nog!!!

    Knuffel,
    Martine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 November 2007

Op weg naar huis...

08 November 2007

Semuc Champey -- heaven

20 Oktober 2007

Zigzagging through....

23 September 2007

Wissewasjes

11 September 2007

On the road again
Olga
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 24446

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: