Por mi tio - Reisverslag uit Cusco, Peru van Olga - WaarBenJij.nu Por mi tio - Reisverslag uit Cusco, Peru van Olga - WaarBenJij.nu

Por mi tio

Door: Olga

Blijf op de hoogte en volg Olga

16 Juni 2007 | Peru, Cusco

Lieve mensen,

Toen ik afgelopen maandag terug kwam van mijn Colca Canyon avontuur las ik een mailtje van mijn moeder met vervelend nieuws. Mijn Ome Jacques is vrijdag in het ziekenhuis overleden. Hij was al een tijd ziek en voordat ik wegging ging het al even wat slechter. Ik wist ook dat hij er over een half jaar waarschijnlijk niet meer zou zijn. Afgelopen woensdag heeft hij een mooie uitvaart gehad. Ik ben ook blij dat hij de tijd voordat hij stierf veel tijd heeft kunnen doorbrengen met tante Marianne, Bram, Pieter en Wouter. Hij heeft op een rustige wijze afscheid kunnen nemen van iedereen. Het blijft toch een beetje onwerkelijk hier aan de andere kant van de wereld, maar ik hoop dat tante Marianne, Bram, Pieter en Wouter veel steun aan elkaar hebben en van anderen zodat zij hun verdriet zo kunnen delen.

Liefs Olga

• 17 Juni 2007 - 10:23

Karin:

Lieve Olga,
    Gecondoleerd met het overlijden van je oom.

• 25 Juni 2007 - 19:35

Evelien:

Gecondoleerd. Ik hoop dat je dit onwerkelijke gevoel in Peru toch nog een plek kan geven.
    sterkte, evelien