Fin de bolivia - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Olga - WaarBenJij.nu Fin de bolivia - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Olga - WaarBenJij.nu

Fin de bolivia

Door: Olga

Blijf op de hoogte en volg Olga

30 Juli 2007 | Bolivia, Sucre

Hallo allemaal,

Ja binnenkort zet mijn reis zich voort in een ander continent...Centraal Amerika. De afgelopen dagen heb ik de dino-tracks in Nationaal Park Toro toro verkend, groot en grappig. Er was ook een of ander feest en ik heb nog nooit zoveel dronken Bolivianen bij elkaar gezien, wat wil je ook , 30 cent voor 2 liter redelijk sterke chicha (natuurlijk moesten we dat ook even uitproberen ;)). De volgende dag hebben we (gids, twee van zijn vrienden en ik de grotten bezocht, waar mooie stalactieten en stalacmieten te zien waren, ondergrondse lagune en andere mooie rotsformaties). Het leukste was de tocht, aangezien we een kruip-door-sluip-route volgden en hoezo beschermhelm nodig, daar doen ze niet aan hoor. Nog een dag doorgebracht met een beetje luieren in de zon (nog steeds zonder boek, beuh) en chillen. ´s Ochtends een collectivo terug naar Cochabamba, trip from hell, 5 uur achteruit schommelen en tegen chagerijnige gezichten aankijken van rijke boliviaanse toeristen die het busje hadden afgehuurd. Ik was zo brak dat ik meteen maar de bus naar La Paz heb gepakt waar ik ´s avonds in een ander feest beland --> gevolg veel hostels vol, toch een gevonden gelukkig.

Heerlijk uitgeslapen en souvi´s gekocht en natuurlijk wat dvd´s (15 voor 12 euris hihi) en morgen begint mijn laatste dag hier in Bolivia want dinsdag vlieg ik naar Panama-City, de foto´s komen dan ook want het internet werkt weer eens ultra traag. Genoten heb ik van de Boliviaanse vriendelijkheid, het getoeter van de bussen als ze een kruising oversteken of je passeren, het al dan niet warme eten (waar je soms wel twee uur op wacht) / douches (duizend beter dan in Peru, en dat zegt wat), de blokkades en andere avonturen.

Chau Olga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 November 2007

Op weg naar huis...

08 November 2007

Semuc Champey -- heaven

20 Oktober 2007

Zigzagging through....

23 September 2007

Wissewasjes

11 September 2007

On the road again
Olga
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 24464

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: